La meva tecnoautobiografia

He de dir que en un primer moment, en sentir la paraula tecnoautobiografia em vaig espantar una mica... és una paraula llarga i difícil de pronunciar que no vol dir res més que una autobiografia que parli de com hem evolucionat, juntament amb les tecnologies que ens envoltes. Després d'haver-la fet puc dir que em sento contenta, sobretot perquè haver hagut de buscar fotos de totes les èpoques m'ha portat molts records.

En el vídeo he volgut abarcar molts aspectes de la meva vida (potser masses), tant passada com actual. Potser per això és un pèl massa llarga, o fins i tot penso que es pot fer pesada. Ho sento!! Però sobretot vull remarcar que he decidit incloure en el relat tecnoautobiogràfic alguns fets històrics que han succeït mentre jo m'he mogut per aquest món, i que crec que han marcat un abans i un després en la societat que vivim.

Pel que fa al "fil argumental" he volgut que les imatges hi apareguin de forma cronològica, de manera que s'entengui una mica millor la relació que he tingut amb les tecnologies fins ara. No dubteu a fer comentaris!!! La veritat és que si tinc temps, m'agradarà poder-la millorar, i això sí, fer-la més curta...

Salut i força!!!


2 comentaris:

  1. Ha sido una de las tecnoautobiografías que más me ha gustado (o la que más). Está muy completa

    Un saludo Carla.


    Marina

    ResponElimina
  2. Iepp!!! Molt xula la tecnoautobiografia. No tenen preu les fotos de petita amb la moto q funcionava amb monedes de 25 pts, de les grans...jijiji i la del car, però sens dubte el millor el fil musical!!!
    ;)

    ResponElimina

el text en audio