FRENADOL SEGONA PART

Bé, per fi he aconseguit resoldre els petits problemes que tenia per editar algunes parts de l'anunci i he aconseguit acabar-lo. Per si no ho heu vist, en l'entrada anterior del bloc hi ha penjat l'anunci de Frenadol original. Recomano que mireu primes l'original i en feu una reflexió. I després que mireu la contrapublicitat que n'he fet. Vull destacar que he triat de fer una contrapublicitat més aviat subtil perquè tot i que paradoxalment m'ha portat més hores i esforç, he acabat més satisfeta amb el resultat final.

Cal dir que no sóc ni molt menys experta en programes d'edició ni d'àudio ni de vídeo, però a base d'hores de feina us asseguro que n'he après bastant! Així que "visto lo visto" quan acabi el grau d'Educació Social, qui diu que no em posaré a estudiar producció o comunicació audiovisual per passar les estones lliures fent aquestes coses?

Bromes a part, el fet de descobrir que hi ha gent que va pel món fent contrapublicitat de tot allò que no li agrada per intentar canviar l'entorn en el que viu, m'ha semblat molt interessant i esperançador a la vegada. Costa avui dia veure gent amb ganes de fer crítica. Gent sense por de represàlies. Sense por de llibertat.

Doncs bé, aquí us deixo el vídeo!



3 comentaris:

  1. Ja ja carla!! subtil, si, però molt encertat!!

    A més, podries colar-lo a la televisió... només alguns, aquells que com nosaltres, (jeje) són crítics amb el que veuen, serien conscients de que l'anunci ha estat modificat per girar i donar-li la volta al significat que transmet!!

    M'agrada!
    "Analize la publicidad que absorbe y sea crítico"... que bo!

    És que hem de ser realment concients del que veiem!! aquesta és la cura per a la nostra patologia!

    Júlia^^

    ResponElimina
  2. Jo crec que més que analitzar-la, caldria rebutjar-la frontalment. La publicitat dels mitjans de masses són eines de control social per induir a la gent al consumisme, en el millor dels casos, però també per provocar uns hàbits i uns comportaments determinats. En nom de la llibertat de promoció d'un producte, deixem que les grans multinacionals ens adoctrinin subtilment. I el millor de tot, no em som conscients.
    Si Goebbels encara fos viu, estaria realment orgullós del nivell de perfecció feixista que han aconseguit els Estats neo-liberals.

    La publicitat, FRENALá

    ResponElimina
  3. jajajaj molt bó!! sisi
    més d'un se l'hauria de prendre xD
    vagi bee :)

    Núria

    ResponElimina

el text en audio