FRENADOL PRIMERA PART

Bona nit a totes i a tots!
Després d'haver parlat ara fa uns dies de la figura d'Oscar Brahim, i de la seva tasca social a través de la transformació de la publicitat, ens ha tocat el torn a nosaltres. A partir d'un anunci qualsevol, tots els membres de la classe hem hagut de posar en marxa la nostra imaginació i moltes hores, per portar a terme un projecte similar al de Brahim. La meva idea principal era triar un anunci sexista, que n'hi ha molts, i mai deixen de sortir-ne de nous... cosa que em sorprèn bastant. I després d'empassar-me uns quants anuncis, va arribar l'escollit.

És un anunci de Frenadol Complex que personalment he de dir que em repugna bastant. No puc evitar sentir impotència davant d'anuncis com aquest. Així doncs, perquè pogueu jutjar amb els vostres propis ulls, aquí teniu l'original.



Després de que us l'hagueu mirat bé, vull explicar-vos que la meva contrapublicitat és subtil. I ho és perquè he preferit que sigui així i que qui el miri hagi de fer una miqueta d'esforç per entendre allò que es vol transmetre. No us espanteu que no haureu d'esprémer les neurones...

He tingut algun problema tècnic per acabar de fer el meu anunci reformat, així que us avanço només una imatge de les que he volgut modificar, perquè aneu fent boca.

Vagi de gust!!






1 comentari:

  1. Molt suggerent!! jejej
    Espero amb ganes la segona part!!

    ^^

    ResponElimina

el text en audio